ansarirad1

حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اهمیت انتخابات پیشرو و نقش آن در سرنوشت کشور گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک تکلیف انقلابی محسوب می شود. اگرچه مردم شریف ایران همواره در انتخابات گوناگون ایفای نقش جدی داشتند و با انسجام و شکوه خاص در آن شرکت کرده اند اما با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور، هجمه‌ها، تبلیغات و جنگ رسانه‌ای، حضور پرشور مردم در انتخابات بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

وی همچنین افزود: خط رسانه‌ ای مخالف انقلاب اسلامی از ماه‌ها پیش به صورت سازمان یافته و هماهنگ در پی نا امید کردن مردم از حضور در انتخابات است لذا شرایط کنونی حاکم بر کشور، شرایط سختی است و در حقیقت دشمن آرایش رسانه‌ای خود گرفته است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: در چنین شرایطی وظیفه عالمان دینی، فرهیختگان، نخبگان، فعالان فرهنگی و اجتماعی آن است که ضمن حفظ وحدت، انسجام و یکپارچگی لازم در برابر جنگ رسانه ای دشمن بایستد و زمینه‌ها را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کند.

انصاری راد با تاکید بر اینکه دشمنان سالهاست تنها راه صدمه به کشور را کاهش سطح مشارکت های مردمی می دانند، ابراز داشت: یکی از راهکارهای دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ناامید کردن مردم و ایجاد روحیه یأس و نومیدی در میان آنان است.
وی ادامه داد: دشمن به خوبی دریافته است که تنها راه ضربه زدن به انقلاب اسلامی؛ برنامه ریزی برای عدم حضور مردم در عرصه انتخابات است زیرا انتخابات مظهر اقتدار، عزت، شکوه و وحدت و انسجام ملی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین افزود: دشمن با برجسته کردن کمبودها، دردها و سوء مدیریتها در پی آن است تا انقلاب اسلامی مبتنی بر گفتمان ولایت را ناکارآمد جلوه دهد و این در حالی است که انقلاب اسلامی تاکنون در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و دیگر عرصه ها دارای دستاوردهای کلان بوده به گونه‌ای که دشمن این همه دستاوردها و کلان فعالیت‌های گوناگون به هیچ وجه بر نمی‌تابد اما عاجزانه به دنبال آن است که انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و خدمات نظام را زیر سوال ببرد.

انصاری راد در ادامه گفت: بنابراین وظیفه انقلابی ملت شریف ایران اسلامی ایجاب می‌کند تا بار دیگر با حضور جدی در انتخابات و انتخاب فرد اصلح به عنوان ریاست جمهوری، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و معاندان نظام اسلامی بکوبند.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص روی کار آمدن دولت جوان، بانشاط و انقلابی اشاره کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری به عنوان سکان‌دار انقلاب اسلامی که همواره این انقلاب را از بحران ها و شرایط سخت نجات داده‌اند علاج مشکلات فرهنگی، اجتماعی و به ویژه اقتصادی را در تشکیل دولت جوان، انقلابی و حزب اللهی می‌دانند و بدیهی است که منظور از روی کار آمدن دولت جوانان حزب اللهی آنگونه که معظم له فرموده اند بکارگیری نیروهای زیر ۴۰ سال برای مناصب اجرایی در دولت نیست؛ بلکه مقصود از دولت جوان یعنی دولت با ایمان، بانشاط با انگیزه انقلابی که بتواند در شرایط سخت و دانشگاه با بکارگیری دانش و تجربه بر مشکلات مختلف کشور فائق آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: دولت برگزیده از آراء مردمی از جنس مردم با جلب مشارکت‌های عمومی و پشتوانه آن می‌تواند مشکلات را یکی پس از دیگری رصد و خلع کند و تشکیل چنین دولتی دور از انتظار نیست. درصورت روی کار آمدن چنین دولتی، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، امکانات، منابع و با روحیه انقلابی، سخت‌ترین مشکلات کشور در حوزه‌های گوناگون برطرف خواهد شد بنابراین باید کوشید با تبیین ملاک‌ها و معیارهای انتخاب اصلح، زمینه را برای چنین فرصتی فراهم کرد.

نوشتن دیدگاه