حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، مردم را سرمایه‌های عظیم کشور دانست و گفت: حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح، دشمن را نا امید کرده و اقتدار کشور را درپی دارد.

وی، افزود: مردم برای انتخاب افراد اصلح باید مطالبات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خویش قرار دهند و افرادی متعهد، ولایی، قوی در برابر دشمنان و بدخواهان نظام انتخاب کنند و باید تلاش کرد تا انتخابات به دور از هرگونه حاشیه و با عدالت و انصاف برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری راد با بیان اینکه ملت ایران با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت خود و آینده کشور را تعیین می کند، تصریح کرد: مردم باید با بررسی سوابق کاندیداها، در انتخاب خود مراقبت و دقت نشان دهند تا شخص اصلح چهار سال مدیریت عالی کشور را بر عهده گیرد.

حجت الاسلام انصاری راد، حضور حداکثری در انتخابات را نشانه زنده بودن انقلاب و کارامدی نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: انتخابات صحنه نمایش اقتدار ملت ایران است.

وی بیان داشت: نظام اسلامی ایران طی این سالها گردنه های سختی همچون جنگ تحمیلی، فتنه های داخلی و خارجی و تحریم ها را به واسطه حضور حداکثری ملت در صحنه های مختلف پشت سر گذاشته و ملت ثابت کرده به نظام و رهبری وفادار است.